SIZEERCLUB MÁ 4 JEDNODUCHÉ PRAVIDLÁ!

SizeerClub

Inštalujte si aplikáciu Sizeer a zaregistrujte sa alebo prihláste na svoj účet.

SizeerClub

Pri nákupe v Sizeer sa každé 1 EUR rovná 1 BOD platný 365 dní.

SizeerClub

BODY vymieňate za KUPÓNY, čiže percentuálne zľavy, zľavy z hodnoty, ako aj odmeny.

SizeerClub

Existujú taktiež ÚLOHY navyše, za ktoré môžete získať dodatočné BODY a rýchlejšie získavať KUPÓNY.

APLIKÁCIU SIZEER NÁJDETE V OBCHODE S APLIKÁCIAMI:

Máte viac otázok?
Odpovedáme:

NIE. V momente zavedenia zmien v SizeerClube budete zo starej aplikácie odhlásení. Aby ste mohli aj naďalej čerpať z prislúchajúcej zľavy, musíte si nainštalovať a prihlásiť sa v novej aplikácii Sizeer.
ÁNO. Vaša zľava v závislosti od prahu 10, 7 alebo 5 % ostáva aktívna na prvú transakciu v zmenenom SizeerClube.
Svoju adresu ste už použili pre založenie konta v SizeerClube alebo na Sizeer.sk. Pamätáme si Vás. Ak ste registráciu ukončili, prepojíme Vašu predchádzajúcu aktivitu s novým kontom.
ÚLOHY sú Vaše dodatočné aktivity, ktoré môžete, ale nemusíte realizovať. Splnenie ÚLOHY predstavuje dodatočné BODY na Vašom konte, a čím viac BODOV, tým rýchlejšie na svoje konto získate ďalšie KUPÓNY.
KUPÓNY sú percentuálne zľavy, zľavy z hodnoty, ako aj odmeny. KUPÓNY majú svoju BODOVÚ hodnotu a termín platnosti.
BODY sa započítavajú za každú ukončenú transakciu v Sizeer. 1 EUR = 1 bod. Centy vždy zaokrúhľujeme nahor. Pamätajte si, že BODY získavate aj za splnenie ÚLOH.
Keď vykonáte online nákup, Vaše body budú automatický dodané po ukončení procesu realizácie objednávky. Pri nakupovaní v predajni, pri pokladni jednoducho ukážte svoju klubovú kartu a Vaše body budú na Vaše konto pridané ihneď po ukončení nákupu.
Pamätajte si, že počet bodov sa mení po ukončení procesu realizácie internetovej objednávky alebo finalizácii nákupu v predajni. V prípade, že je Váš telefón v predajni mimo dosah internetu, pripočítanie bodov sa môže oneskoriť. Ak problém pretrváva aj po obnovení stránky, prosíme o kontakt s naším Zákazníckym servisom, ktorý Vám pomôže situáciu objasniť.
Áno, deaktivácia kupónu je možná opätovným kliknutím na tlačidlo AKTÍVNY viditeľné na kupóne.
Pamätajte si, že niektoré produkty môžu byť vylúčené z ponuky. Zoznam špeciálnych produktov nájdete TU.
V prípade, že ste zadali internetovú objednávku s využitím kupónu, ale nepodarilo sa Vám ju uhradiť, prosíme o kontakt s naším Zákazníckym servisom, ktorý Vám pomôže situáciu objasniť.
Späť

Táto webová stránka používa súbory cookies. Prehliadaním tejto webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies, zhodne s aktuálnym nastavením prehliadača. Zmenu nastavenia súborov cookies môžete vykonať v nastaveniach vo svojom prehliadači. Viac informácií o použitých súboroch cookies a o účele ich používania si môžete prečítať tu.

Dobre, rozumiem
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1710_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1710_0').removeAttr('required');}});});[/script]