FAQ – Často kladené otázky


    

        

ODPOVEDE NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Aký je termín doručenia objednaného tovaru?

Dodacia lehota je 2 až 4 pracovné dni, počnúc dňom odoslania potvrdenia o realizácii objednávky.

Aký je spôsob doručenia tovaru?

Ponúkame rýchle a bezpečné doručenie objednaného tovaru. Doručovateľom je expres kuriér Slovenskej pošty a kuriér DPD. Zásielky internetového obchodu Sizeer.sk sú doručované len na území Slovenskej republiky. 

Aký je postup pri reklamácii tovaru?

Lehota na uplatnenie práva z vád je 24 mesiacov odo dňa prevzatia produktu. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastnosti produktu, ktorá vznikla v čase 24 mesiacov od prevzatia produktu v dôsledku opotrebenia či nesprávneho používania, popr. nesprávneho zásahu.


1. Vyplňte Reklamačný list (obdžali ste ho v prílohe e-mailu s potvrdením novej objednávky).
2. Pošlite reklamovaný produkt spolu s Reklamačným listom na nižšie uvedenú adresu.
3. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia.
4. V prípade uznanej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný).


Dôležité informácie:

1. Vyplňte Reklamačný list.
2. Náklady za odoslanie reklamovaného tovaru hradí zákazník.
3. Internetový obchod Sizeer.sk neprijíma zásielky poslané na dobierku.


Tovar zasielajte na adresu:

Internetový obchod Sizeer.sk / OC Central Bratislava - predajňa Sizeer
ul. Metodova 6
821 08 Bratislava
S doporučenou poznámkou „ Reklamácia”

 

Nepodarilo sa mi uhradiť online objednávku? 

V prípade, že ste sa nedostali do posledného kroku košíka „potvrdenia objednávkyˮ a neobdržali ste potvrdenie o realizácii objednávky na Vami zadanú emailovú adresu znamená to, že Vaša platba bola neúspešná alebo kvôli inému dôvodu sa nepodarilo dokončiť nákup. Čo robiť v takomto prípade? Objednávka, ktorá nebola uhradená počas realizácie nerezervuje produkt. Aby nákup prebehol úspešne, urobte novú objednávku a uhraďte ju.     

Objednávka bola uhradená online, prostriedky boli strhnuté z účtu, ale objednávka má status neuhradenej. Ako mám postupovať?

Na adresu obchod@sizeer.sk pošlite email s potvrdením uhradenia objednávky. Vynaložíme všetko úsilie, aby sa táto situácia čo najrýchlejšie vyriešila. Môže to trvať od niekoľkých hodín do niekoľkých dní.  


Aký je postup pri výmene tovaru?

 

V termíne do 30 dní od dátumu doručenia zásielky Vám bez problémov vymeníme produkt kúpený v internetovom obchode Sizeer.sk za iný.

1. Overte či sa v aktuálnej ponuke obchodu Sizeer.sk nachádza veľkosť, na ktorú by ste chceli tovar vymeniť.
2. Vyplňte Formulár výmeny/vrátenia tovaru, ktorý ste obdržali spolu so zásielkou.
3. Produkt spolu s Formulárom výmena/vrátenie tovaru a faktúrou pošlite na nižšie uvedenú adresu najneskôr do 30 dní od dátumu obdržania tovaru.
4. Po obdržaní zásielky Vám v priebehu niekoľkých dní pošleme požadovaný produkt!

Dôležité informácie: 
1. Produkt, ktorý posielate na výmenu musí byť nový, nesmie byť zničený či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí Zákazník.
3. Najčastejším dôvodom výmeny je nesprávne zvolená veľkosť obuvi alebo oblečenia.


Tovar zasielajte na adresu:

Internetový obchod Sizeer.sk / OC Central Bratislava - predajňa Sizeer
ul. Metodova 6
821 08 Bratislava
S doporučenou poznámkou „ Výmena produktu”

 

Aký je postup pri vrátení tovaru?

Tovar kúpený v internetovom obchode Sizeer.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu v lehote do 30 dní od dátumu doručenia zásielky.

1. Vyplňte Oznámenie o odstúpení od zmluvy. Môžete využiť vzor, ktorí sme pre Vás pripravili (dokument v PDF formáte).

2. Nezabudnite zadať správne číslo bankového účtu, na ktorý Vám budú vrátené peniaze.

3. Tovar spolu s faktúrou pošlite na nižšie uvedenú adresu.

4. Vrátenie platby vykonáme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď sme sa o odstúpení od kúpnej zmluvy dozvedeli.

Dôležité informácie:

1. Produkt musí byť nový, kompletný, nesmie byť zničený či opotrebovaný.

2. Osvedčenie o odstúpení od zmluvy treba poslať v termíne 30 dní od dátumu doručenia tovaru.


Tovar zasielajte na adresu:

Internetový obchod Sizeer.sk / OC Central Bratislava - predajňa Sizeer
ul. Metodova 6
821 08 Bratislava
S doporučenou poznámkou „ Odstúpenie od zmluvy”

Chcem vymeniť tovar na iný drahší. Je to možné?

Žiaľ nie je možné vymeniť tovar na drahší. Čo môžete urobiť? Vrátiť kúpený rovar a kúpiť si drahší tovar, o ktorý máte záujem.

V internetovom obchode sa nechce napočítať zľava SizeerClub z karty, ktorá bola založená v kamennej predajni. Ako mám postupovať?

Zľavu si uplatníte tak, že si najprv vytvoríte na internetovej stránke svoj užívateľský účet: https://sizeer.sk/login . Musíte použiť tú istú e-mailovú adresu a telefónne číslo, aké ste vyplnili vo formulári pristúpenia do SizeerClubu v predajni Sizeer. Zľava SizeerClub sa Vám aktivuje do 24 hodín. Odteraz môžete nakupovať a uplatniť si svoju zľavu SizeerClub aj na internetových stránkach Sizeer.sk. Zľava SizeerClub sa Vám zobrazí pri každom produkte po zalogovaní na internetovú stránku.


Ako sa stať novým členom SizeerClub v internetovom obchode?

LEN OD 21.12.2016 DO 31.03.2017 SME PRE VÁS PRIPRAVILI ŠPECIÁLNU SIZEERCLUBOVÚ AKCIU. V TOMTO OBDOBÍ NETREBA UROBIŤ NÁKUP ZA MIN. 50 €, ALE DO SIZEERCLUBU SA MÔŽETE ZAPÍSAŤ BEZ MINIMÁLNEJ SUMY V NÁKUPNOM KOŠÍKU. NA VŠETKY ĎALŠIE NÁKUPY DOSTANETE OD NÁS 10% ZĽAVU NA VŠETKO!!!

Do nákupného košíka vložte produkty. V druhom kroku nákupu si vytvorte účet, vyplňte svoje kontaktné údaje a formulár pristúpenia do SizeerClubu, ktorý sa nachádza v spodnej časti stránky. Takto jednoducho si dobijete svoj účet SizeerClub! Na ďalšie nákupy dostanete počas prvých 3 mesiacov dodatočnú 10% zľavu na všetko. Počas ďalších 3 mesiacov - v prípade, že nestihnete urobiť nákup - 7% zľavu. Po 6 mesiacoch bez nákupu Vaša zľava klesne do -5 %! Pamätajte, že v každej chvíli si môžete zväčšiť zľavu SizeerClub na 10 % nákúpom bez žiadneho minimum v nákupnom košíku.

Späť

Táto webová stránka používa súbory cookies. Prehliadaním tejto webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies, zhodne s aktuálnym nastavením prehliadača. Zmenu nastavenia súborov cookies môžete vykonať v nastaveniach vo svojom prehliadači. Viac informácií o použitých súboroch cookies a o účele ich používania si môžete prečítať tu.

Dobre, rozumiem.
×