FAQ – Často kladené otázky

Vrátenie tovaru zakúpeného v internetovom obchode

Vrátenie produktov objednaných v internetovom obchode je možné len zásielkovou formou.
Zakúpený tovar nie je možné vrátiť ani vymeniť v kamenných predajniach.
Viac informácií na: https://sizeer.sk/informacne-centrum

Odporúčanou formou úhrady všetkých objednávok je bezpečná platba online

Vrátenie tovaru zakúpeného v predajniach Sizeer

Zákazník má po otvorení predajní 30 dní na vrátenie tovaru, pod podmienkou, že 30-dňová lehota na vrátenie uplynula v období, keď boli predajne zatvorené.

ODPOVEDE NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Aký je postup pri vrátení tovaru?

Tovar kúpený v internetovom obchode Sizeer.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu v lehote do 30 dní od dátumu doručenia zásielky.

1. Vyplňte Oznámenie o odstúpení od zmluvy. Môžete využiť vzor, ktorí sme pre Vás pripravili (dokument v PDF formáte).

2. Nezabudnite zadať správne číslo bankového účtu, na ktorý Vám budú vrátené peniaze.

3. Tovar spolu s faktúrou pošlite na nižšie uvedenú adresu.

4. Vrátenie platby vykonáme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď sme sa o odstúpení od kúpnej zmluvy dozvedeli.

Dôležité informácie:

1. Produkt musí byť nový, kompletný, nesmie byť zničený či opotrebovaný.

2. Osvedčenie o odstúpení od zmluvy treba poslať v termíne 30 dní od dátumu doručenia tovaru.

Tovar zasielajte na adresu:

MIG-Marketing Investment Group Slovakia s.r.o. SIZEER
Súľov 46
013 52 Súľov-Hradná
S doporučenou poznámkou „ Odstúpenie od zmluvy”
Aký je postup pri výmene tovaru?

V termíne do 30 dní od dátumu doručenia zásielky Vám bez problémov vymeníme produkt kúpený v internetovom obchode Sizeer.sk za inú Vami zvolenú veľkosť.

1. Overte či sa v aktuálnej ponuke obchodu Sizeer.sk nachádza veľkosť, na ktorú by ste chceli tovar vymeniť.
2. Vyplňte Formulár výmeny/vrátenia tovaru, ktorý ste obdržali spolu so zásielkou.
3. Produkt spolu s Formulárom výmena/vrátenie tovaru a faktúrou pošlite na nižšie uvedenú adresu najneskôr do 30 dní od dátumu obdržania tovaru.
4. Po obdržaní zásielky Vám v priebehu niekoľkých dní pošleme požadovaný produkt!

Dôležité informácie:  
1. Produkt, ktorý posielate na výmenu musí byť nový, nesmie byť zničený či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí Zákazník.


Tovar zasielajte na adresu:

MIG-Marketing Investment Group Slovakia s.r.o. SIZEER
Súľov 46
013 52 Súľov-Hradná
S doporučenou poznámkou „ Výmena produktu”
Aký je postup pri reklamácii tovaru?

Lehota na uplatnenie práva z vád je 24 mesiacov odo dňa prevzatia produktu. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastnosti produktu, ktorá vznikla v čase 24 mesiacov od prevzatia produktu v dôsledku opotrebenia či nesprávneho používania, popr. nesprávneho zásahu.

1. Vyplňte Reklamačný list (obdžali ste ho v prílohe e-mailu s potvrdením novej objednávky).
2. Pošlite reklamovaný produkt spolu s Reklamačným listom na nižšie uvedenú adresu.
3. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia.
4. V prípade uznanej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný).

Dôležité informácie:

1. Vyplňte Reklamačný list.
2. Náklady za odoslanie reklamovaného tovaru hradí zákazník.
3. Internetový obchod Sizeer.sk neprijíma zásielky poslané na dobierku.

Tovar zasielajte na adresu:

MIG-Marketing Investment Group Slovakia s.r.o. SIZEER
Súľov 46
013 52 Súľov-Hradná
S doporučenou poznámkou „ Reklamácia”
Aký je termín doručenia objednaného tovaru?

Dodacia lehota je 2 až 6 pracovných dní, počnúc dňom odoslania potvrdenia o realizácii objednávky.

Aký je spôsob doručenia tovaru?

Ponúkame rýchle a bezpečné doručenie objednaného tovaru. Doručovateľom je Slovenská pošta, kuriér DPD a Packeta (Zásielkovňa). Zásielky internetového obchodu Sizeer.sk sú doručované len na území Slovenskej republiky.

Nepodarilo sa mi uhradiť online objednávku?

V prípade, že ste sa nedostali do posledného nákupného kroku v košíku „POTVRDENIE OBJEDNÁVKYˮ a neobdržali ste potvrdenie o realizácii objednávky na Vami zadanú emailovú adresu znamená to, že Vaša platba bola neúspešná prípadne sa vyskytol iný dôvod prečo nebol nákup zrealizovaný a úspešne dokončený.   
Čo môžete robiť v takomto prípade?

Objednávka, ktorá nebola uhradená počas realizácie nerezervuje produkt. Aby nákup prebehol úspešne, je potrebné zadať novú objednávku a uhradiť ju ešte raz. Potvrdenie úhrady a realizáciu objednávky môžete vždy overiť na tel. čísle: +421 233 046 923 alebo e-mailom: obchod@sizeer.sk

Objednávka bola uhradená online, prostriedky boli strhnuté z účtu, ale objednávka má status neuhradenej. Ako mám postupovať?

Na adresu obchod@sizeer.sk pošlite email s potvrdením uhradenia objednávky. Vynaložíme všetko úsilie, aby sa táto situácia čo najrýchlejšie vyriešila. Môže to trvať od niekoľkých hodín do niekoľkých dní.  

CHCEM VYMENIŤ TOVAR ZA INÝ MODEL. JE TO MOŽNÉ?

Bohužiaľ nie je možné vymeniť produkt za iný model. Čo môžete urobiť? Vrátiť kúpený produkt a objednať si tovar, o ktorý máte záujem.

V internetovom obchode sa nechce napočítať zľava SizeerClub z karty, ktorá bola založená v kamennej predajni. Ako mám postupovať?

Zľavu si uplatníte tak, že si najprv vytvoríte na internetovej stránke svoj užívateľský účet: https://sizeer.sk/login . Musíte použiť tú istú e-mailovú adresu a telefónne číslo, aké ste vyplnili vo formulári pristúpenia do SizeerClubu v predajni Sizeer. Zľava SizeerClub sa Vám aktivuje do 24 hodín. Odteraz môžete nakupovať a uplatniť si svoju zľavu SizeerClub aj na internetových stránkach Sizeer.sk. Zľava SizeerClub sa Vám zobrazí pri každom produkte po zalogovaní na internetovú stránku.

Ako sa stať novým členom SizeerClub v internetovom obchode?

Do nákupného košíka vložte produkty za min. 50 EUR. V druhom kroku nákupu si vytvorte účet, vyplňte svoje kontaktné údaje a formulár pristúpenia do SizeerClubu, ktorý sa nachádza v spodnej časti stránky. Takto jednoducho si dobijete svoj účet SizeerClub! Na ďalšie nákupy dostanete počas prvých 3 mesiacov dodatočnú 10% zľavu na všetko. Počas ďalších 3 mesiacov – v prípade, že nestihnete urobiť nákup – 7% zľavu. Po 6 mesiacoch bez nákupu Vaša zľava klesne do -5%! Pamätajte, že v každej chvíli si môžete zväčšiť zľavu SizeerClub na 10% z nákupu za každý nákup v minimalnej hodnote 50 EUR.

OBJEDNÁVANÝ TOVAR JE DOSTUPNÝ NA PREDAJNI. JE MOŽNÉ HNEĎ PO POTRVDENÍ OBJEDNÁVKY ÍSŤ DO PREDAJNE A ZAKÚPENÝ TOVAR ODOBRAŤ?

Pri objednávke v internetovom obchode s osobným vyzdvihnutím na predajni je tovar odosielaný do predajne z nášho składu a nemusí byť vždy v momente pridania tovaru do košíka dostupný priamo vo Vami vybranej predajni. Dodacia lehota je 2 až 6 pracovných dní. Tovar si môžete vyzdvihnuť po obdržaní informácií, ktorá je odosielaná na e-mail zadaný v objednávke. Ak je na stránke informácia, že tovar je na danej predajni dostupný, je možné si ho kúpiť priamo na predajni, bez vytvárania objednávky. Odporúčame však telefonicky kontaktovať Vami vybranú predajnu a overiť jeho dostupnosť a zarezervovať si vybraný tovar. Tel. kontakt na každú predajňu je k dispozícii na: https://sizeer.sk/predajne

AKO MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Pokiaľ chcete zrušiť svoju objednávku, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky na číslo +421 233 046 923, alebo e-mailovou správou na adresu obchod@sizeer.sk.

POSIELATE OBJEDNÁVKY AJ MIMO ÚZEMIA SLOVENSKEJ REPUBLIKY?

Objednávky posielame iba na území Slovenskej republiky. Pokiaľ ste zo zahraničia, odporúčame navštíviť náš internetový obchod v danej krajine (ak tam máme svoje zastúpenie).

AKO MÔŽEM ZMAZAŤ MOJE OSOBNÉ ÚDAJE?

Pokiaľ chcete zmazať Vaše osobné údaje z našej databázy, napíšte nám správu na adresu obchod@sizeer.sk s informáciou, aké údaje máme zmazať.

NEDOSTAL SOM FAKTÚRU V ZÁSIELKE. PREČO?

Neposielame faktúry v zásielke. Všetky potrebné dokumenty – faktúra, formulár výmeny/vrátenia posielame elektronickou formou na e-mail, ktorý bol zadaný v objednávke. V prípade, že Vám tento e-mail neprišiel, kontaktujte náš zákaznícky servis na obchod@sizeer.sk alebo tel.: +421 233 046 923.

POSLAL SOM TOVAR NA VÝMENU/VRÁTENIE. ČO ĎALEJ?

Na realizáciu Vašej požiadavky máme 14 dní od prevzatia zásielky. Vynaložíme všetko úsilie, aby sme všetko stihli čo najskôr.

AKÝM SPÔSOBOM TOVAR ZASLAŤ SPÄŤ?

Tovar je možné poslať späť akoukoľvek prepravnou spoločnosťou fungujúcou na území Slovenskej republiky. Prepravu ponúka napríklad: Slovenská pošta, DPD, SPS, DHL, GLS, 123kurier.

Späť
×
[script]/*$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ /* $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1710_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1710_0').removeAttr('required');}});});*/$('.js-contact-chat').on('click', function() { window.location.replace('http://sizeer.sk/chatbot'); })[/script]